Alla inlägg under maj 2008

Av Lotta - 25 maj 2008 14:47

Förmiddagen på jobbet gick som en dans, hann inte göra mycket, för mina kollegor hade kämpat på bra. Det var bra, för då kunde vi spendera förmiddagen ute i solen med brukarna. Grattade alla mammor på jobbet oxå. Min egen mor ska jag gratta ikväll, eftersom både hon och jag jobbar. Min mor är bäst, hon har gjort mig till den jag är!!!


Nä, nu är det kaffedax och en stund i solen!!! Sen är det bara att gå tillbaka till jobbet...


Ha det bäst!!

Av Lotta - 25 maj 2008 07:23

Igår kväll var det lugnt, tittade med ett halvt öga på Melodifestivalen. Ja, vad ska man säga om den, katastrof. Jaja, nu är den ur världen i alla fall.

Vaknade klockan fem imorse med ett ryck, trodde jag försovit mig! Men jag kunde glatt somna om. Ska strax gå till jobbet, hade velat cykla men min cykel är hos T, jag hämtar den när jag har rast sen. Jag har juh en sån där mysig delad tur idag.


kram

Av Lotta - 24 maj 2008 21:14

Åkte med T. till marknaden, det var som jag förutsåg, bara massa strunt grejor. Mumsade på en langos och sen hittade jag en fin liten present till min lilla mor. Sitter nu och kollar på Melodifestivalen, än inga bra låtar!!


Har mumsat på lite tacos, det är juh inte så skoj att äta själv, men jag var så himla sugen på det!!!!


Ska fortsätta titta på det här och förbereda för morgon dagen då jag ska jobba!!!


Kram kram...


Av Lotta - 24 maj 2008 13:10

Efter en tunna kaffe så orkade jag ta mig till affären för att handla lite mat. Bestämde mig för tacos, inte så kul att äta själv, men det är juh såååå gott!! Sen blev det lördags godis och dricka till kvällens melodifestival!! T. kommer strax och hämtar mig. Vi ska åka till marknaden, tänkte kolla om det finns nåt bra att inhandla, fast oftast är det mest skit.


Sen tänker inte jag röra mig utanför dörren något mer idag. Fick höra att det var kris på jobbet, finns ingen personal som kan jobba!! Ja, vad ska man säga... Hoppas det löser sig på bästa sätt!!!


Hej och hå på ett tag!!

Av Lotta - 24 maj 2008 10:16

Gårdagen var jätteskoj. Först åt jag god mat, fläskfilé med färsk potatis och sallad. Sen satt vi och prata och drack lite goda drinkar...ler


När vi väl kom ner på After Work så var det hur mycket folk som helst. Men det var super skoj, satt mest på terrasssen och pratade med lite roligt folk. Ja sen bar det av till dansgolvet, där fastnade jag ...ler..


Ja hem kom jag i alla fall.. Det var en trevlig kväll..Nu är det bara ladda för nästa helg. Då ska vi på After Work igen... men då blir vi ett helt gäng!!!


kram

Av Lotta - 23 maj 2008 14:26

Varit på en liten shopping runda. Handlade lite ljus och en billig matta till balkongen. Hittade bara en vanlig top att ha till vardags, sen inhandlade jag lite välbehövligt smink..

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, ska hem till T. för att äta lite mat och sen bege mig ner till After Work!! Hoppas det blir en rolig kväll!!



Ha en underbar fredag!!! Kramis

Av Lotta - 23 maj 2008 10:55

Ja lägre kunde man väl inte sjunka!! Mästare på att ljuga är du i alla fall!!! Hoppas det var till nån nytta i alla fall!! För mig blev det att jag insåg ännu en gång vilken j-la idiot du är!!! Men jag tackar dig så mycket för du gör det så mycket lättare att lämna dig bakom mig!!



Av Lotta - 23 maj 2008 09:31

Fick sova ut och det känns skönt. Väntar på att T. ska ringa, vi ska åka ner på stan och shoppa lite...ler

Jag ska kolla vad det kostar att fixa en sån där studentskylt åt min brorsdotter!!! Jag är stolt över henne, hon är först ut av syskonbarnen. Plustecknet är att hon tar student i samma skola som jag, som är förresten Sveriges äldsta gymnasium!!


Men jag har inte kommit på vad jag ska köpa till henne, får väl fråga henne igen!!


Vilket underbart väder!! Ska jag verkligen ha tur nu när jag är ledig!!?? Vi håller tummarna och hoppas!!


Kramis kram

Ovido - Quiz & Flashcards