Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Lotta - 17 maj 2008 17:26

Jag var tvungen att lägga mig och vila en stund. Det var skönt och behövligt!!! Har precis duschat och ska dricka lite mer kaffe. Behöver juh tyvärr gå ut i detta väder. Har lovat att kolla till en jobbbarkompis katter. Men jag drar mig in i det längsta....men jag måste juh. Sen blir det nog en sväng förbi affären och inhandla nåt gott att äta på. Det är juh lördag idag!!


Sen får vi se vad som händer ikväll, allt eller inget. Det är juh det man aldrig vet!!*L* 


Ja gott folk!! Ha det gött så länge..


Av Lotta - 17 maj 2008 08:50

Det blev inte så jätte sent igår, men jag hade hoppas på att kunna sova lite längre men men...


Det var tydligen fel på Telias mobilnät igår, det var juh därför min mobil inte funkade!!!! Det märktes för J. hade skickat ett sms, som kom imorse kl.08 Där det stod att han var vaken ochjag kunde ringa!! Så jag ringde såklart nu när jag vaknade!!*asg* Ehh, nu var det juh så att han hade skickat det igår natt, så jag kollade en extra gång, det hade kommit nu på morgonen!! Jajaja... han blev i alla fall glad av att höra min underbara morgon röst och hosta!!*L* Tänk så det kan bli ibland!!*L*


T. och jag var hemma hos henne, vi drack lite vin och lyssnade på en massa gammal musik från 90-talet. Ojooj, vilka minnen som kom då!! Då orkade man springa på krogen tors-lör. Nu är man helt färdig om man dricker lite vin och är uppe efter tolv på natten!! Det var roliga tider det!!!


Tack förresten Sari för de uppmuntrande orden att jag är värd nån bättre, det satte sig fint i mitt lilla huvud och är som ett mantra. Här accepteras inte vad som helst!! Tur att man vet vad man vill ha denna gång!!*L*


Nä dricka upp kaffet och fundera på vad jag ska göra och inte göra idag!!


Regnvarma kramar!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards