Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Lotta - 11 maj 2008 22:04

Kvällen har varit underbar. Har fått en massa gjort, som jag inte orkat pga min förkylning. Känner verkligen att jag är bättre.


Har även haft ett givande samtal. Blev glad hela jag!! Tack för att du är den du är, du förstår mig och vi tycker mycket lika. Mm.. längtar..hehe


Nä dax och borsta tänderna och krypa ner i sängen. Vem vet när dom som ska kolla upp fläktarna kommer??!!


Sov sött!!


Kram kjam

Av Lotta - 11 maj 2008 19:20

Åh, vilken underbar dag det har varit!! Har faktiskt suttit ute på min balkong och myst.. Det var underbart och behövligt.Har tagit en dusch och dricker lite kaffe. Kom juh på att imorgon bitt kommer dom och ska kolla ventilationen eller nåt. Då får man gissa vilken tid dom kommer, allt mellan 7-15, med min otur så kommer dom väl klockan 7!!!


Hoppas det är nåt att lägga ögonen på... Nä, kommer dom tidigt håller jag mig i sovrummet eller nåt..hehe...


Hej hopp så länge..

Av Lotta - 11 maj 2008 14:13

Förmiddagen har gått som en dans. Känner mig bättre och bättre för var timme som går. Har gjort köttfärssås, med massa vitlök och starkt kryddat!! Mums... Astrid var snabb och var framme och tiggde till sig lite ost...ehh hon är inte en mus utan en Katt!!*L*


Jag riktigt längtar att få jobba imorgon!!!


Har hunnit med ett  par telefonsamtal oxå. Har styrt upp gårdagens dryga telefonsamtal, nej nej,, denna rond vann jag!!  Så lätt faller jag inte tillbaka!!  Hehe.. men man kan inte bete sig hur som helst och sen inte stå för konsekvenserna eller försöka förklara åtminstone!!!


Sol i sinnet har jag i alla fall!! Kjam kjam *utan host*

Av Lotta - 11 maj 2008 10:31

Vaknade tidigt, gick upp och gav Astrid mat, då brukar man få sova lite längre. La mig i soffan med teven som sällskap. Vaknade för en stund sen och fixade lite kaffe.


Ja,jag känner mig bättre!!! Sliten, som man borde göra efter denna pärs!! Hostan gav sig i natt, så jag sov ganska gott!! Nu är det bara snoret*usch* och luftrören som ska bli bättre. Jag har inte heller rökt sen i torsdags, nu tror ni att jag tänker ta tillfället i akt och sluta. Det vet man aldrig, men kanske kanske inte. 


Åh, ha en underbar söndagsförmiddag så länge.

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards