Alla inlägg under april 2008

Av Lotta - 30 april 2008 13:58

Åh,, vad det är trist att vänta!! Bara för att jag snabbade mig på att göra mig i ordning, så får jag sitta här och vänta... Det enda braiga är att jag hann äta lite lunch, vilket inte hör till vanligheterna.

Solen hörde tydligen min önskan om att den skulle titta fram...


Ja ikväll får vi se hur framtiden för de två kommer bli.. åh, det ska bli såå roligt.. kan inte avslöja för mycket än.....hehe....


Nähä... dax peta in linserna så man kan sätta på sig solisarna!!


Trevlig Valborg och ta det lugnt!!!


Kramis kjam

Av Lotta - 30 april 2008 10:26

Denna morgon var bättre än igår. Sov ut ordentligt, det behövdes verkligen.

Kaffet och morgontidningen satt perfekt. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska skriva...ler...

Idag ska jag hem till Sandra och Kjelle, vi ska grilla, om vädret tillåter det nu då!! Sen ska jag ta mig hem därifrån, dom bor en bit utanför stan. Det verkar inte gå överflödigt med bussar hem, det är en anledning till att jag aldrig skulle flytta utanför stan!! Hehe...


Pratade med J i telefon igår..sammanlagt nästan 3 timmar..mmmm jag bara ler....Vi får se hur det går ...Nähä, sätta lite fart och vara duktig att städa och plocka undan lite. Det hade juh varit skoj om jag fick njuta av solen på min lediga dag!!!!!


Var rädda om er!! Kram

Av Lotta - 29 april 2008 18:39

Vaknade med ett ryck imorse, kände att det var nåt som inte stämde. Mycket riktigt så stod väckarklockan och blinkade, panikslagen sprang ut i köket för att se att jag inte försovit mig. Jag hade tur,klockan var bara sex, jag hade cirka 45 minuter på mig!! Snabbt på med kaffe och hoppade sen in i duschen. MMmmm ,, jättemysigt att duscha kallt!!:(  Men jag hann till jobbet i alla fall.

Sandra är i stan så hon kom till jobbet för att hälsa på, vi åkte ner på stan. Hämtade ut min mobil som var på lagning för andra gången. Knapparna spricker och jag får inte byta ut den!!! Blir så trött på Telia!! Sen satte vi oss på Waynes och drack en varsin latte med kokossmak!!Mums!! Vi tog en titt runt på stan och mötte en gammal jobbarkompis, som jag inte sett på länge. Fick skjuts hem och nu sitter jag här...ler..

Nä dax för kaffe och röja här hemma lite.....


Varma vårkramar!!!

Av Lotta - 28 april 2008 22:08

Satte mig i soffan och glodde på Csi, men gillade inte avsnittet direkt. Men tittade klart, det fanns inget annat att se på. Nu är det strax att borsta tänderna och på med pyjamasen.


Sov sött!!

Av Lotta - 28 april 2008 19:10

Var ovanligt pigg trots att jag kom i säng sent igår. På jobbet flöt det som det skulle och vi hade egenkontroll. Fick lite frågor som jag som tur var kunde svara på!!!!  Nu har jag precis kommit hem, var med Tessan och handlade lite, vi tog vår vanliga tur till gula m:et. Det börjar bli en ful ovana vi har, jag har nog aldrig ätit så mycket hamburgare som nu. Dax att börja tänka på sommarkläderna!! Ikväll blir det Csi och sen nanna kudde. För imorgon börjar jag sju, igen!!!


Ha en underbar måndag kväll i detta underbara väder!!


Kjam kjam

Av Lotta - 27 april 2008 11:15

Igår var det juh bowling med jobbet, det var jätteskoj!!! Men ingen strike för mig, kloten och banans fel!!*L*

Sen gick vi till Harrys och dansade, så idag har jag ont i mitt knä!! Funderar på att gå till pizzerian och handla nåt gott att äta. För idag är det soffan som gäller...

Kjam

Av Lotta - 26 april 2008 13:06

Vaknade supertidigt fast jag gick och la mig sent!!! Tog en tripp ner på stan och träffade min bror och brorsson, vi tog en fika. Det var riktigt trevligt, det var ett tag sen vi gjorde nåt ihop! Vi båda sprang i alla klädaffärer och försökte hitta nåt till ikväll. Men tyvärr, det blir till att rota fram nåt ur garderoben...känns lite trist...men det kanske ordnar sig..


Dax för att äta lite så vinet inte sätter sig alltför mycket i huvudet... Det ska bli skoj som bara den att gå ut med jobbet, det finns en del som är riktiga party pinglor!!! Ska väl sätta lite fart om jag ska först och främst hitta nåt att sätta på sig, sen ska man juh sminka sig och greja med håret...Det är jobbigt att vara tjej när man ska gå ut!!


Ha en skön lördag!! Håll tummarna att jag slår en eller två strike!! Kramis kjam

Ps: vad heter strike i plural..strikesisar???Ds

Av Lotta - 26 april 2008 06:30

Jag blir så trött och ledsen. Varför är det så svårt att lyfta telefonluren eller skicka ett sms?? Nej, det är bättre att skicka snabbmeddelande via msn istället!! Det är dom här små sakerna som gör att jag funderar på vart respekten tog vägen. Var det så lätt att bara vända om och se rakt fram?? Inte ha någon förståelse för den andra!!! Nej du, jag säger Tack och adjö!! Du har inte nåt i mitt liv att göra nåt mer!! Men kommer aldrig att förlåta och glömma det svek du gjorde mot mig!! Har nu äntilgen mina kära vänner förstått!! Tack för allt tålamod och stöd!! Nu tassar jag vidare... mot nya äventyr... dom har lixom redan börjat lite smått!!*hehe*



Ovido - Quiz & Flashcards