Alla inlägg under april 2010

Av Lotta - 28 april 2010 06:51

Livet är så underbart just nu!! Har juh som sagt träffat världens underbaraste, äntligen måste jag säga!! Ödet ville oss väl tydligen!! Allt har rullat på bra, vi har tagit det lugnt med tanke på att han har barn, men det verkar inte vara några problem där iaf..


Han är så lätt att umgås med, lätt att prata med och vi har många lika tankar... Sen kommer det säkert där vi kommer att tycka olika, men det är väl inte konstigt, sen vill man väl inte ha nån som säger ja hela tiden!!


Om en vecka ska T och jag till Stockholm för att gå på Lady Gagas konsert, vi ska sova kvar på hotell så det blir en utekväll i Stockholm oxå!! Det ska bli hur kul som helst!!!


Har varit förkyld i stort sett nästan en månad nu känns det som.. men det verkar som att det börjar ge med sig nu iaf...


Nu är det dax att bege sig till jobbet..
Ha en underbar onsdag!! :)

Av Lotta - 21 april 2010 07:49

Jag mår så bra nu!! Allt flyter som det ska och jag har träffat världens underbaraste man!! Han är allt det jag vill ha och behöver!!!


Tror mer och mer på ödet, jag hade verkligen lagt ner allt det som hade med killar att göra. För att jag kände att allt det som var negativt tog så mycket energi från mig och att det blev aldrig bra... Hade oxå raderat alla som jag inte längre hade nån kontakt med, kände att jag var färdigt med det livet. Det kanske var det som behövdes.


Den här senaste veckan har varit helt fantastisk, vi har så klart setts nästan varje dag. Men inatt sov jag hemma, mest för att jag har en katt här hemma som behöver lite ompyssling oxå.


Sen kan man behöva andrum från varandra ...


Jag skulle ha jobbat idag, fast jag bytte bort min kväll, så jag är ledig, jobbar dag på fredag istället. Så idag ska jag fixa lite här hemma, iväg på APT sen träffa mannen!!


Kan livet bli bättre än så här??


Ha en underbar dag!! <3

Av Lotta - 16 april 2010 10:05

Äntligen fredag och jag är långledig, skönt med tanke på min lååånga jobbvecka nästa vecka!! :(


Har juh inte skrivit här på ett tag, mest för att det känns inte som att jag har nåt att skriva om. Mitt liv har sett ut precis lika varje dag känns det som.

Fast nu har det vänt..hehe..


Har träffat nån.. Det känns så j-la bra, från bådas håll. Det klickade direkt och jag mår så bra nu!! Självklart är jag superrädd att bli sårad igen, men har bestämt mig för att ta en dag i taget och sen får man se hur det går!!


Idag är det lite som ska fixas, köpa present till T som fyllt år och sen har hon fest imorgon. Så det blir en sväng till Apoteket Röda Näsan och sen lite annan handling...


Ikväll ska han laga middag åt oss och vi ska bara mysa... Jag sitter här med ett sånt där leende som man får ibland... :)


Ha en underbar fredag!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards