Alla inlägg under maj 2008

Av Lotta - 31 maj 2008 19:44

Satt en stund på balkongen och njöt, det blev riktigt fint, nu är det bara blommorna som fattas.....


Pratat lite med mamsen om studenten, sen bjöd jag mig juh in mig själv till deras stuga. Haha. Yes, dom ska grilla, älskar att grilla det är en utav det bästa grejerna med sommaren.


Nu ska jag strax ta en dusch.. ska hem till T. sen och kolla lite på teve.


kram kram

Av Lotta - 31 maj 2008 14:56

Jag har varit tvungen att storstäda balkongen!! För det låg ett tjockt lager med pollen över allt. Så nu har jag sopat och skurat, det blev sååå fint...


Var på stan och hämtade studentskylten, var dum nog att hämta den först, så jag fick släpa omkring på den jäkeln. För jag var och tittade på lite kläder, men hittade inget som jag ville ha!!


Nu ska jag sätta mig och njuta av solens strålar!!!



Kramis

Av Lotta - 31 maj 2008 09:25

Kvällen igår var lyckad!! Jag tror att alla hade kul!! E. dök upp som gubben i lådan där, det var jätteskoj. Han skjutsade hem mig och T, stackars T som jobbar delad tur idag!!! Fast det är ju självförvållat. Jag kom faktiskt hem före tolv inatt, det har nog aldrig hänt förut. Jag är en som dom måste kasta ut nästan. Hehe.....


Vaknade tidigt imorse gjorde jag oxå, fattar inte varför. Drack lite vatten och gav katten mat, sen gick jag och la mig igen. Nu dricker jag kaffe och ska strax ner på stan för att hämta student skylten...


Sen ska jag sätta mig i solen på balkongen....


kram kram


Av Lotta - 30 maj 2008 14:51

Nu är helgen äntligen här!! Vilket betyder ledighet!!! Ska ut med jobbarkompisarna ikväll, så det är strax dax att hoppa in i duschen!!!


Känner mig riktigt sliten nu, har gått upp tidigt sex mornar i rad!!! Tur att man får sova ut imorgon i alla fall!! Sen är det en bra arbetsvecka som jag har framför mig!!


Ha en underbar fredag!!!!!!!


Kramis

Av Lotta - 29 maj 2008 21:38

Nu har jag slappat i soffan och zappat bland alla kanaler, det var inte värst mycket att se tyckte jag.

Pratade med T. om morgondagens bravader, det kommer att bli skoj konstaterade vi i alla fall. Det är juh järngänget plus några till som ska med!!


Nu ska jag hitta nåt att ha på mig imorgon, både inför kursen och inför kvällen!! Så det blir väl ett stort projekt!! Har juh inte heller kommit på vad jag ska ha på mig på brorsdotterns student. Enbart iklädd min gamla studentmössa är nog inte populärt!!!


Sov sött gott folk!!!

Av Lotta - 29 maj 2008 19:37

Inte orkade jag cykla iväg nånstans!! Det fick bli affären här i närheten, där jag inhandlade kattmat och mjölk.


Har pratar med mamsen idag oxå, vi planerade vad vi ska fixa inför studenten, presenter och dylikt. Eftersom dom ska vara i stugan i helgen så bestämde jag mig för att åka dit då!!! Passa på att sola lite... ;)


Nä nu ska jag glutta lite på teve!!

Av Lotta - 29 maj 2008 16:19

Åh, var lagom trött imorse!!! Fick riktigt släpa mig upp!!! Men upp kom jag i alla fall. Förmiddagen på kursen gick väl rätt okej. Men det var värre efter lunch, då höll jag på att somna både en och två gånger!!!  Men jag klarade av det i alla fall!!


Studentskylten är klar nu i alla fall. Ska bara försöka komma på vilken dag jag ska hämta den.


Funderade på om jag skulle cykla iväg och handla till ett större köpcentrum, men har inte bestämt mig än om jag orkar....hehe


Pratade med S. och hon kommer hem sent ikväll, men jag får träffa henne imorgon i alla fall!!! Hon berättade att hon nästan var klar i skolan, jag är så stolt över henne. Jag visste att hon skulle fixa det!!


Nä nu ska jag singla slant om att cykla iväg eller inte!!


Ha en bra kväll så länge!!!

Av Lotta - 29 maj 2008 01:17

Har varit hos T. och det var trevligt.....hehe... Det blev senare än jag hade tänkt...inte bra...ska juh upp runt halv sju...   Orka...

Sitta på förreläsning hela dagen..zzzzz


Nja... sovmorgon är juh inte förrän på lördag...dit längtar jag!!!!!!


Jaja..huvudet dumt får kroppen lida brukar det heta!!!



Natti natti eller är det godmorgon!!!???

Ovido - Quiz & Flashcards