Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Lotta - 22 maj 2008 23:23

Var först på möte, som var riktigt intressant. Cyklade hem till T.skull ätit lite smörgåstårta, men jag var rätt mätt. T. bjöd på lite vin och det tackar man juh inte nej till...ler..


Vi kollade uttagningen till Eurovision, mycket skitlåtar, tur att Sverige kom vidare!!!

Imorgon blir det stan, för att inhandla lite grejer. Sen en tur till dom som säljer vin och så...ler..


Det blir juh After Work imorgon, skoj, det var juh ett tag sen jag var ut. Så antagligen får jag väl springa runt på stan för att hitta nåt nytt.


Nä nu är jag riktigt trött..


Natti natti

Av Lotta - 22 maj 2008 12:28

Öppnade lönespecen.. precis.. Blev glad, för nu kan jag shoppa lite. Det är lite saker som måste inhandlas. Studentpresent, sen tänkte jag klippa mig . Sen finns det alltid saker som måste handlas, sån där månadshandlling..


Nä nu ska jag återgå till mitt städande och funderingar på vad jag mer kan shoppa när min Feta Lön kommer!!!*L*

Av Lotta - 22 maj 2008 09:52

Vaknade utvilad imorse. Fixade kaffe och mat åt katten, läste genom morgontidningen. Har funderingar på att säga upp min prenumeration, har inte riktigt bestämt mig, tycker är trevligt att läsa. Men ibland så är den rätt ointressant. Det återstår att se.


Jaha, idag är dagen då man ska städa, har ingen lust, men det måste juh göras. Det som tar längst tid är juh att samla in alla kläder som jag lyckats sprida över hela lägenheten, tänk att man aldrig lär sig. Men jag är ett hopplöst fall, har kläder lite överallt, men va f-n det är juh bara jag som bor här. Vill nån klaga...Go Ahead!!!


Har funderat på gårdagen. Jag blir lite trött på mig själv när jag tar åt mig, för jag vet egentligen inte varför. Men det jag inte gillar är när jag alltid ska ställa upp på dina villkor. Nu skiter jag i det där. Tänker inte lyfta ett finger för dig. Det är fan på tiden att du visar lite intresse och att du gör rätt för dig. Men det är väl lika troligt som att det blir sju torsdagar  på en vecka!!


Jag är en känslomänniska, jag funderar väldigt mycket, tar åt mig fast jag inte borde och bryr mig trots att jag Definitivt inte borde det heller!! Jag växer väl upp jag med förhoppningsvis nån gång.


Nä hä...Plikten kallar och dammråttorna gör sig påminda!!


Trevlig förmiddag!!*L*

Ovido - Quiz & Flashcards