Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Lotta - 5 maj 2008 17:40

Åh,vad det är skönt att vara ledig. Tvättningen gick utan problem. Mamsen var och hämtade mig, vi svängde förbi jobbet. Jag hämtade papper för jag ska tydligen till Stockholm på torsdag via jobbet!! Wow, jag har  inte varit i Stockholm på länge. Ja, det ska bli kul, får vi se vad detta innebär. Kanske man kan få lite mer i lön...hehe...


Pratade lite i telefon med en viss person,,,hmmm vet inte vad som händer, kanske det inte händer nåt. Det är det som är problemet, jag vet lixom ingenting, kanske det inte är nåt att veta. Just nu blir jag inte klok, men lite roligt är det..hehe....Jag får nog luska lite mer.... kanske det sker nåt snart*asg*...eller inte...


Kram så länge


Av Lotta - 5 maj 2008 11:04

Åh, vaknade utvilad imorse. Masade mig upp ur sängen och fixade kaffe, nej vad skoj, mjölken var slut!!! Jaja, det går att dricka ändå. Surplade på mitt svarta kaffe och bläddrade i morgontidningen.

Har fram tills nu slappat och funderat vad jag ska göra. Det som står på dagens att göra lista är tvätta=trist men nödvändigt, sen ska jag och min kära mor åka och handla.


Det tråkiga är att jag skulle åkt till Norrköping och roat mig men insåg att pengar räcker inte till!!:( Men men, vad göra?? Det hade varit skoj att parta innan S. kommer tillbaka hem. Vi får se kanske det löser på nåt sätt, får väl ut och leta burkar*asg*.


Tror oxå att jag känner av pollen lite nu, sover nu med öppet fönster, men det kanske var att jag snarkat i natt*inte troligt* Ja det är juh svårt att veta om man snarkar när man sover ensam...hehe...eller....*skrattar*


Nej nu ska jag ta tag i min lediga dag!!

Skickar ett STÅ PÅ ER ALLA SSK:OR!!! Ni behövs!!!

Kramar i max

Ovido - Quiz & Flashcards