Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Lotta - 13 maj 2008 22:58

Underbara du!!! Hehe..


kram och god natt

Av Lotta - 13 maj 2008 20:29

Fick ett ryck och skurade av badrummet. Det behövdes verkligen,för kattsanden har en förmåga att hamna där den inte ska vara. Sen torkade jag av alla golv, eftersom jag hade dammsugit igår. 

Har kollat vad man kan ha på sig imorgon när man ska kursa vidare.

Hann äta lite mat oxå, pratat i fånen med mamsen och T. Hihi, planerar för helgen. Men den ser ut att bli lugn, men men vem vet vad som lurar kring hörnet??!!!


Tjo hej..

Av Lotta - 13 maj 2008 17:00

Japp, nu har man klarat av dags kurs och det återstår ca 5 ggr kvar. Det var intressant, men även jobbigt stundtals..man är juh som sagt inte van att sitta stilla länge.


Kursen jag går på att Fackets Grunder, detta beror juh på att jag är Arbetsplatsombud på mitt jobb. Det fackliga arbetet tar juh aldrig slut och det är väl bra om man får mer kött på benen.

 Det roliga var att jag kände juh faktiskt igen två stycken, en som jag gick i gymnasiet med och sen  bekants-bekant.. så jag slapp sitta ensam i ett hörn och känna mig utanför...ler


Nä , dax för en uppfriskande dusch och sen se om eftermiddagen/ kvällen erbjuder nåt spännande eller nåt annat som vore trevligt att sätta tänderna i!!*asg*


Kram så länge....

Av Lotta - 13 maj 2008 06:13

Jaha, idag var det kurs dax. Det ska bli skoj, hoppas det är nån man känner som är där. Annars brukar det inte vara nåt problem att lära känna nån ny.

Fortfarande hostig och snorig, men känns som att det börjar bli lite ointressant.


Vaknade faktiskt inte lika tidigt imorse som igår!!*hehe* Men en halv timme innan klockan skulle ringa, men det gjorde inte så mycket. Det innebar juh att man har lite mer tid på sig att göra sig i ordning. För måste juh hinna med bussen oxå, det är lixom sånt jag inte behövet tänka så mycket på längre. Det beror juh på att jag har ca 5 minuters gångväg till jobbet, jämfört med för ett år sen ungefär, då tog det mig en timme med buss till jobbet.  Ja allt har sina fördelar ibland, trots att det inte ser alltid ut så!!!


Nähä, surpla upp kaffet och försöka sminka dit ett ansikte.


Ha en bra tisdag och så....


Kjam kjam


Ovido - Quiz & Flashcards