Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Lotta - 25 maj 2008 22:30

Ja, kvällen på jobbet gick riktigt bra. Det var lugnt och skönt!! Men man ska juh jobba imorgon oxå!! Tisdag, min lediga dag, så är det utbildning. Har ingen lust men måste juh!! Sen dag på onsdag och sen kurs tors-fre. På torsdag ska S. flytta hem igen, är det sagt i alla fall!! Jippie, har verkligen saknat henne!!


Var förbi mamsen på väg hem från jobbet. Hon blev glad för den lilla presenten hon fick!!


Jag ska ta en dusch innan sängdax!!


Sov sött!!:)

Av Lotta - 25 maj 2008 14:47

Förmiddagen på jobbet gick som en dans, hann inte göra mycket, för mina kollegor hade kämpat på bra. Det var bra, för då kunde vi spendera förmiddagen ute i solen med brukarna. Grattade alla mammor på jobbet oxå. Min egen mor ska jag gratta ikväll, eftersom både hon och jag jobbar. Min mor är bäst, hon har gjort mig till den jag är!!!


Nä, nu är det kaffedax och en stund i solen!!! Sen är det bara att gå tillbaka till jobbet...


Ha det bäst!!

Av Lotta - 25 maj 2008 07:23

Igår kväll var det lugnt, tittade med ett halvt öga på Melodifestivalen. Ja, vad ska man säga om den, katastrof. Jaja, nu är den ur världen i alla fall.

Vaknade klockan fem imorse med ett ryck, trodde jag försovit mig! Men jag kunde glatt somna om. Ska strax gå till jobbet, hade velat cykla men min cykel är hos T, jag hämtar den när jag har rast sen. Jag har juh en sån där mysig delad tur idag.


kram

Ovido - Quiz & Flashcards