Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Lotta - 27 maj 2008 22:38

Jaha har man inte gjort mycket ikväll igen då!!! Har funderat på att skaffa mig en hobby, men vad f-n ska man hitta på då!! Känns som att jag har fullt upp ändå!!! Ja det ordnar sig nog, finns annat att tänka på just nu.


Morgondagen börjar med möte, sen möte igen... T. har frågat om vi ska smutta på lite vin imorgon. Vi hoppas på att hennes balkong blir färdig nån gång!!! Tråkigt för henne i detta underbara väder att inte kunna utnyttja den. Jaja, får väl ge byggjobbarna en spark där bak och be dom att skynda på lite.


Pyjamasdax och borsta nötterna... kram kram kjam och natti

Av Lotta - 27 maj 2008 20:34

Kvällen kom fortare än jag trott. Är jätte seg, skulle helst av allt vilja krypa  ner i sängen, men det känns väl LITE tidigt!!!


Satt och läste mitt förra inlägg, gud vilken dålig meningsbyggnad. Syftningsfel som bara den!!!*haha* Man kunde juh tro att jag handlat både en tröja och mat på CUBUS!!!! Sen att min mamma och pappa skulle vara med på foto på studentplakatet!!!*asg* Det kan man inte tro om en som gått Humanistisk linje, som det hette när jag gick på gymnasiet!!


Nåja, nog om detta... Kjam

Av Lotta - 27 maj 2008 18:09

Efter jag fixat med tvätten, tog jag en tur ner på stan. Där fixade med brorsdotterns studentplakat. Mamsen och pappsen skulle vara med på det. Sen är det bara presenten kvar då!! Nåt får hon alltid, men vet inte just nu vad jag ska köpa.

Sen shoppade jag en vanlig svart tröja på Cubus och lite mat. Så roligt hade jag på stan, var inte något shopping humör idag tror jag. Gluttade lite på söta pojkar med och utan gaddningar. Drygt var det i alla fall när jag skulle betala med mitt VISA-kort, det var en sån grej där man ska stoppa in kortet om man hade ett chip. Nää, klart att mitt kort inte ska funka då!! Hörde de djupa suckarna i kön, men va f-n det är väl inte mitt fel när tekniken inte funkar. Andra gången lyckades kassörskan slå in manuellt, skönt så man fick åka hem nån gång.


Nu ska jag nog unna mig en Dooley´s med mjölk+ massa is!!!


Hörs då!!

Av Lotta - 27 maj 2008 13:07

Kollade med banken idag, eftersom jag tyckte det var konstigt att han bara kunde avsluta kontot, trots att det inte fanns några pengar där!! Haha.... Jag hade rätt, det går inte att avsluta så där, utan att vi båda är med. Men han får väl gå och tro det då!!!*asg* Ska hålla på den här karamellen ett litet tag!!!


På förmiddagen har jag varit på kurs, förflyttningsteknik!! Intressant och bra!!! Vi fick prova på att "åka" lift, har visserligen gjort det förut, men man känner sig verkligen utlämnad!! Vi fick en massa tips och råd, mycket vet man sen förut, men man behöver juh dammas av och påminnas!!! Nu är det tvättning som gäller och sen ska jag ner på stan och fixa lite inför studenten!!! Själv är det 15 år sen man tog studenten!!!


Vad sägs om lite eftermiddags kaffe???


Ovido - Quiz & Flashcards