Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Lotta - 4 maj 2008 20:29

Fattar inte hur man kan vara så totalt korkad!! Du frågar om sånt du inte har med att göra. Min utlandsresa betalar jag med pengar som jag slitit ihop. Jag kan unna mig det nu, för jag behöver bara tänka på mig själv. Men jag borde inte vara förvånad, du är dig lik!! Det vore bättre om Du gjorde rätt för dig, vissa en god sida till den som ställde upp fast denne personen egentligen inte ville.


Jag var bara tvungen att skriva av mig lite ilska!! Mår genast bättre!!


Kram kram i det varma vädret!!

Av Lotta - 4 maj 2008 18:07

Åh, det var underbart att stämpla ut 16.00 Skönt nu är jag ledig två helger!!! Var supertrött imorse, kändes som att ögonlocken föll ner hela tiden. Men det gav sig efter en stund.


Har ätit lite mat, fiskpinnar, om det nu är mat??? Men jag gillar det och det går fort, hade ingen större lust med att laga nån söndagsmiddag direkt. Nu är det kaffe som gäller och sen masa mig in i duschen. Blir nog mys i soffan, ensam eller sällskap det är juh det man aldrig vet!!*hehe*


Imorgon är jag LEDIIIIG, men då har jag en hel del att göra. Tvätta,städa och sen ville min ömma moder träffa mig. Ska träna imorgon kväll tänkte jag.


Nu har jag lett in mitt liv på ett härligt spår. Jag har förstått vad jag vill här i livet, hur jag vill leva mitt liv. Jag kommer aldrig ge upp mitt liv igen för att ta hand om nån annan och sen stå där som ett j-la fån, när livet runnit förbi. Nej,nu är det mina regler som gäller, passar det inte så får det vara!!!


Men det är väl tur att man inte är helt tappad bakom flötet och kan sortera ut de rätta!!!*asg*


Söndagskram från Litenlotta

Ovido - Quiz & Flashcards