Alla inlägg under maj 2010

Av Lotta - 7 maj 2010 06:22

Äntligen får man må bra!! Äntligen får man känna riktig kärlek, närhet och ömhet!! Trodde inte att det fanns och att det var menat åt mig!! Har nog hittat mannen i mitt liv, känner att han kommer jag satsa mitt liv på. Han är allt jag vill ha, jag fick det utan att leta!! :))


Sen har jag underbara vänner, nära och såna som jag mår bra av att ha kontakt med. Känner att jag gjort rätt när jag dragit mig undan såna som egentligen fått mig att må dåligt!!

Det kanske var det som var meningen att jag skulle göra och då blev mitt liv som det blev!!


Idag ska jag och T till Stockholm!! Vi ska på Lady Gaga ikväll, så det blir övernattning på hotell, shopping och partaj i storstan!! Det ska bli så skoj, härligt att komma iväg och sen bara få umgås med T det var ett tag sen.


Önskar er en underbar fredag!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards