Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Är det idag det blir verklighet??

Av Lotta - 17 november 2010 15:31

Efter mycket om och men och diskussioner, kändes det bra ett tag. Men nu växer känslan sig allt starkare att han kommer välja att gå tillbaka till henne!! Jag kan inte äta, sover dåligt. Men han säger inget, utan det var jag som tog iniativet till att vi ska prata ikväll. Det är lika bra, fast det gör så jävla ont!! Ont att mista honom, just till henne.


Önskar att jag visste att det jag sa gjorde nån skillnad. Men jag kan inte göra ett skit. Ingenting jag säger spelar nån roll.


Vill bara dra täcket över huvudet och vakna och inse att det var en dröm, en mardröm.. Kommer jag fixa det här.. igen...


:*(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 november 2010 12:58

Vi pratade häromdagen. Då ställde jag honom mot väggen och sa att det kanske är lika bra att han tar tillbaka henne, flyttar ihop med henne igen. Men det ville han inte för då förlorar han mig. Men vad är problemet då??   Jag kommer aldrig fatta ...

Av Lotta - 18 november 2010 15:38

Hade hoppats att jag skulle få tala om hur jag känner, för jag tror inte riktigt han förstår. Hur det känns för mig. När han ex talar om att hon vill ha tillbaka sitt gamla liv. Att hon planerat utlandsresa för dom. Sen har hon mage att få till det a...

Av Lotta - 15 november 2010 08:13

Ja det var riktigt länge sen jag skrev här.. Mycket har hänt sen sist.   Jag har flyttat ihop med mannen jag träffade i våras, visst kanske det var lite för snabbt. Med tanke på vad som egentligen pågått... Hans ex håller på att jävlas, sätter en...

Av Lotta - 7 maj 2010 06:22

Äntligen får man må bra!! Äntligen får man känna riktig kärlek, närhet och ömhet!! Trodde inte att det fanns och att det var menat åt mig!! Har nog hittat mannen i mitt liv, känner att han kommer jag satsa mitt liv på. Han är allt jag vill ha, jag fi...

Av Lotta - 28 april 2010 06:51

Livet är så underbart just nu!! Har juh som sagt träffat världens underbaraste, äntligen måste jag säga!! Ödet ville oss väl tydligen!! Allt har rullat på bra, vi har tagit det lugnt med tanke på att han har barn, men det verkar inte vara några probl...

Ovido - Quiz & Flashcards