Alla inlägg under januari 2010

Av Lotta - 19 januari 2010 19:42

Nu var det ett tag sen jag skrev, vågar inte ens se efter när det var.. *skäms*


Att jag inte skrivit har berott på många orsaker, ingen lust, trost att det borde vara bra att få skriva av sig här...

Nu är det nytt år och nya tag, känner att jag omvärderat vissa saker i mitt liv. Både på vänfronten och övrigt... Tänker inte låta nån få mig att må dåligt, jag är den jag är. Tänker inte vända ut och in på mig för att räcka till, jag har bara ett liv och jag tänker njuta av det till fullo nu.


Ska ta tag i vikten nu och börja träna ordentligt. Gillar snö och vinter fast nu vill jag ha bar backe så man kan promenera. Som det var idag, var det inte skoj att gå hem från jobbet. 


Nu har jag gjort mitt första inlägg på väldigt länge, får väl se om jag skärper mig lr inte hehe..


ha en underbar tisdag.. kram



Av Lotta - 1 januari 2010 12:58

Ja då var det ett år som gått och ett som precis börjat..


2009 var väl rätt okej tycker jag, några smällar i kärlekslivet har man tagit. Men haft otroligt skoj med mina vänner. Är lycklig för mitt jobb, trots att det är tungt ibland.


Julen var trevlig, hann väl egentligen inte njuta så mycket. Jag jobbade kväll på julafton. Men han med en jullunch hos mamma och pappa iaf...

Hade besök av mannen från Stockholm förra helgen, tycker mycket om honom men insett att jag skulle inte kunna leva med honom, jag behöver juh inte fundera på det eftersom han inte vill ha mig på det sättet. Han hade köpt en ny DVD till mig, snällt av han... Men men


Igår jobbade jag till halv fyra sen gick jag till T, där åt vi fläskfilé med potatiskroketter och bearnaisesås, mums!! Sen hade hon gjort efterrätt, vaniljvisp med dajm kulor, som hon fryst så det blev som glass...


Vi åkte till en fest sen, den var trevlig faktiskt, men det märktes att man jobbat. Fick åka taxi hem med några som skulle visserligen till andra sidan stan... men det var snällt av dom. Killar som såg till att man kom hem ordentligt, sånt gillar jag....


Nu blir det soffläge hela helgen.....

Ovido - Quiz & Flashcards