Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Lotta - 12 maj 2008 23:44

Jo, då nu är allt som det ska. Jag mår bättre och bättre. Det gick alldeles utmärkt att jobba, det kändes skönt att få göra nån nytta.

Det är tur att man har såå underbara jobbarkompisar!!


Nu är det dax att krypa ner i sängen. För  imorgon är det kurs som gäller, så man vill vara lite utvilad. Det är  inte det lättaste att sitta stilla, när man är van att röra på sig.


Tack och godnatt!! kramis..

Av Lotta - 12 maj 2008 12:10

Killarna som ska kolla ventilationen har precis varit här. Mums,, en var riktigt söööt. Kan inte påstå att jag var i mitt essä, hade precis dammsugit färdig, helt genomsvettig och blek.

Jaja. Man kan inte alltid ligga på topp!! Nä dax för en dusch och sen försöka fixa till sig så gott det går!!


Ha en underbar dag!!


Kram

Av Lotta - 12 maj 2008 10:15

Det är inte ofta man känner att måndagar är roliga. Men idag gör jag det, för nu är jag bättre. Inte riktigt bra, men så pass att jag kan jobba i alla fall, längtar faktiskt. Det är trist att vara sjuk och bara ligga inne, särskilt när det var kanonväder!!


Ja morgonen började väl så där!!*hehe* Vaknade super pigg 03.30 *inte normalt*  Jag gick upp, jag kunde verkligen inte somna om, zappade på teven en stund, åt frukos strax före sex. Fick juh till och med vänta på morgontidningen!! Jag gick och la mig igen vid halv sju och sov till halv tio. Nu har jag bryggt kaffe och börjat plocka undan lite.

Inga ventilationskillar/gubbar i sikte än. Ska ta ett drag med snabeldraken här, efter jag dammat av och sen avsluta med att torka golven. Bäst at hålla igång medans man orkar!!!


Kram kjamis



Ovido - Quiz & Flashcards