Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Lotta - 28 maj 2008 16:25

Ja vissa tycker visst att jag ska börja knyppla som hobby. Men nä, inte min grej. Nåt kommer jag väl på. Men lägger min hobby-uppletning åt sidan. Nu är sommaren här och då gör man så mycket annat skoj.


Min dag började med möte, där fick jag vara med om en suverän föreläsning. Sen bjöd jag min käre bror på lunch, thai mat!!*mums* Men han fick minsann bjuda sin lillasyster på glass!!! När vi kom tillbaka till jobbet, var det planering inför dagens P-möte. Hann i alla fall göra lite nytta när jag kom. Nu känner jag verkligen att jag inte har varit mycket på jobbet, utan varit mest på kurs. Men det har ändå varit behövligt, både som återhämtning och jag har lärt mig massor under kursen. Den är juh inte slut än, jag ska iväg imorgon och på fredag.


På fredag är det dax för After Work, det roliga är att det nu börja ansluta sig lite fler från jobbet. Annars är vi en trogen skara på ca 4-6 personer som tar tillfälle att träffas utanför jobbet.


Nä jag ska ta och vila mig en stund... för T. ville ses ikväll...hehe hehe..


kramen

Ovido - Quiz & Flashcards