Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Lotta - 14 maj 2008 22:03

Det blev ingen vila här inte. Fixade lite mat och så. Sen blev jag rastlös och tog mig en timmes promenad. Det var riktigt skönt ute!!


Jaha, då ska man jobba imorgon då!! Känns rikigt lyxigt att sluppit jobba på två dagar!! Men det är alltid lika skönt att få jobba igen!!*L*


Migränen är där och spökar, hoppas lite skönhetssömn tar bort den!!

Blir inte klok på min dator.Tydligen tar den bort bilder av sig själv. Kan juh vara bra, men skulle uppskatta om den ville ta bort rätt bilder. Inte skoj när man upptäcker att bilder som jag faktiskt vill ha kvar är borta. Jag är juh helt kass och fattar ingenting. Men tur att S kan skicka dom, men det tog juh en evighet innan dom ville ladda ner sig.. Konstigt...


Jaha vad ska man hitta på för skoj nu då???  Ingenting antagligen, det är väl lika bra att man borstar tänderna och kryper ner i sängen. För klockan sju är det uppställning som gäller.


Sov sött!!

Av Lotta - 14 maj 2008 16:24

Idag var det kurs dax igen. Det är otroligt intressant, det är mycket fakta. Det är kollektivavtal hit och dit, olika för kommunanställda och privata.

 Jag kan i alla fall säga att jag är glad för att kollektivavtalen finns!!!!!!!!!!


Vädret idag är inte det bästa, men det förstod jag väl när jag skulle bli frisk att det skulle bli så här!!!

Har grejat lite här hemma när jag kom hem, vi fick sluta lite tidigare,skönt!!

Men känner att migränen är i antågan, har tagit medicin, håller tummarna att det hjälper. Usch , känns som att jag blivit en gnällkärring. Men nånstans måste man väl klaga. Katten lär juh inte lyssna när man vill beklaga sig..ler...


Dax för en liten ögonlocks vila....


Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards