Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Lotta - 1 maj 2008 14:21

Gårdagen var helt underbar. Jag blev hämtad efter mycket om och men. Halvvägs kom jag på att jag glömt att stänga av kaffebryggaren!!*pinsamt* Så det var bara att vända om..ler..

Vi skulle grilla så jag hjälpte till att slänga ihop en sallad i alla fall. Maten var kanon och mätt blev man oxå!!!

Anledningen att jag var där var att min kära vän Sandra skulle fria till Kjelle!! Ja han svarade JA!!! Så nu börjar en tid med en massa planering. Så glad för deras skull, det är dom två som ska vara ihop!! Jag är glad att jag fick ta del av den stunden, det var häftigt!!*L*


På busssen hem var det jag och miljoner med fulla tonåringar.. Inte var man så när jag var 15??*har glömt/förträngt*


Nu ska jag ta en uppfriskande dusch och se vad eftermiddagen slutar...ler..


Tusentals kramar

Ovido - Quiz & Flashcards