Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Lotta - 18 maj 2008 22:16

Sitter och småtittar på Bodyguard, den är varken bra eller dålig. Det bästa i så fall är väl musiken. Har inte gjort många ryck här under eftermiddagen, men det är rätt skönt. Borde väl egentligen krypa i säng, med tanke på att man ska jobba imorgon. Känner inte riktigt för det, det har nog med att göra att man varit ledig. Nu kommer min jobbigaste vecka på hela mitt schema, jobbar alla dagar utom fredag, sen delad tur lördag+söndag och sist men inte minst måndag!!!


Jaja, det brukar gå, men man är inte direkt social denna vecka försöker få tillräckligt med sömn för att orka!!


Sov sött!! kram kram


Av Lotta - 18 maj 2008 17:31

Har suttit på förmiddagen och läst två dikter, har lovat S. att försöka hjälpa henne att komma igång med sin uppgift. Det var juh ett tag sen man läste svensk litteratur...Men tycker det är skoj och intressant, har till och med varit ner i källaren för att hämta upp en bok.Den handlar om olika texter och tankar...

Vi får se om jag kan hjälpa henne på nåt sätt...


Har lagat lite mat, så jag har matlåda till imorgon. Det blev kycklingwok, rätt starkt, men gott.

Sen har jag funderat lite och bestämt mig nu. Jag tänker inte vänta längre, känner att det inte riktigt funkar riktigt. Har varken tid,lust eller ork med sånt här. Så jag struntar i dig nu och går vidare, kanske hittar nån annan som vet vad han vill. Men det gör inte så mycket, tur att jag upptäckte detta i tid.


Sen har jag haft ett mindre givande samtal, hehe. Ojoj.,,, visste inte att man kunde bli dummare..men va fan!!! Du gräver din egen grav och du måste vara totalt korkad, tur att jag slipper allt det där, jag saknar det inte för fem öre. Tur att man kan välja sina tillfällen och att dom är få...hehe


Jaja..lite eftermiddagskaffe...kram

Av Lotta - 18 maj 2008 10:55

Igår var det lugnt. T.och jag åkte och köpte pizza och lite annat att äta. Vi käkade och sen gick för att titta till katterna, dom mådde bra och jag fyllde på nytt vatten och tömde lådan. Vi kollade på dubbelavsnittet av CSI och Brottsplats Försvunnen, det var superbra!!! Mina favvo serier!!!


Sen kollade vi på Alla Älskar Alice med Micke Persbrandt, ler... Klockan sprang iväg och jag tog en rask promenad hem, det var rätt kallt faktiskt. Det är lite otäckt att gå hem, man vet aldrig, men vi brukar alltid skicka sms när vi varit ute eller umgåtts och man åker hem själv. Det känns tryggt, både för mig och för de andra!!!!


Fick förresten en rejäl sovmorgon, sov till halv elva. Det brukar jag aldrig göra , men behöver väl sova ut lite efter min förkylning. Som äntligen gett med sig!!!


Önskar er en underbar söndagsförmiddag!!!



Ovido - Quiz & Flashcards