Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Lotta - 6 maj 2008 21:53

Äntligen hemma från jobbet. Har bitit ihop och jobbat på. Men måste erkänna att jag mår inte bra!!! Tyckte en stund att det var bättre, men det var inbillning. Har petat i mig en värkis och ska väl krypa ner i sängen. Får bita i det sura äpplet och gå till jobbet imorgon, om det inte blir värre än så här i alla fall.

Ikväll hade varit en perfekt med grillning och trevligt sällskap. Men nej, jobba ska man, men det finns säkert de som njöt av den underbara kvällen istället för mig( lyllosar)


Massa kraxiga kramar från lilla mig...

Av Lotta - 6 maj 2008 13:12

Åh, jag mår fortfarande inte bra. Har vilat en stund, tagit en till värktablett. Kaffet som jag bryggde smakade inte som det skulle... åh, vill inte bli sjuk!! Har inte tid med detta just nu!!!


Ja sitter och väntar på att få åka till jobbet. Hmm, inget är som väntans tider!! Många tankar i mitt huvud snurrar just nu. Det gäller både jobbet och andra tankar. De andra tankarn är svårast för jag vet inte vad jag ska tänka. De finns inget att förvänta sig, det är inte på den nivån. Det är nåt mellanting, det är nästan svårast då... Har inte riktigt klurat ut hur jag ska bete mig än... Känns som att jag är efterhängsen, fast det är inte min mening. Vill bara säga hej och så... u know...


jaja,, nu ska jag hoppa upp på gröna faran och cykla till jobbet.


Trevlig tisdag!!!

Av Lotta - 6 maj 2008 09:10

Blev glad när jag loggade in här, för jag hade fått uppmuntrande ord om att gå vidare. Ni som känner mig vet att det varit jobbigt för mig, mest för att jag haft starka känslor, trots att jag valde att lämna. Men har Äntligen insett att det bästa är att bearbeta och gå vidare. Mycket för min egen skull, det finns inget där att hämta, inget som gör att jag mår bra. Jag mår mest dåligt, för jag har gett så mycket av mig själv att jag varit nere på botten. Det går inte att blotta sitt innersta allt för mycket och länge till ingen nytta. Det är bara förnedrande!!!


Men nu mår jag toppen, de finns personer som ger mig glädje, styrka och mod att orka gå vidare. De finns dom som visar att jag betyder nåt!!!  Det är dom jag lägger mig tid på och tid på mig själv!! Jag har insett att jag är mig själv igen och hitta min väg.


Nåja, nog om detta. Mår inte så jätte bra, vet inte om det är pollen eller om jag håller på att bli förkyld!!! Är raspig halsen, som nån stoppat dit en toaborste* urk, hoppas inte det* !!! Har druckit en massa vatten, rotat fram min astma spray, tagit en värktablett och hoppas att det går över. Min allergi medicin gick ut förra året*oops*. Jaja.,,, det ordnar sig alltid.

Nä hä, håller på att kalka av min kaffebryggare, kanske skulle gjort nån annan dag, nu är jag extremt kaffesugen bara för den sakens skull!!


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards