Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Lotta - 3 maj 2008 22:25

Äntligen får man känna lite av lördagskvällen!! På jobbet var det okej, lite hektiskt men lyckades styra ordning i alla fall.

Hann till och med sätta mig ner i 5 minuter och dricka kaffe innan rapportering till nattpersonal!!!*wow*


Måste bara få säga att vissa personer är så svåra att förstå. Eller är det jag som är dum(hoppas verkligen inte det!!!).  Signaler som är svåra att tyda, ord som sägs eller hur de sägs...Ja, jag kanske fattar om ett tag, hoppas det i alla fall.


Nu trivs jag suveränt mycket med mitt liv, det händer lite saker både på jobbfronten och andra fronter...hehe... Det ni.. Om ni bara visste...*asg*


Nej, nu ska jag dumglo på teven och komma i säng. Jag börjar juh 7 imorgon, lyckos mig!!!


Kram kram och ett mjau

Av Lotta - 3 maj 2008 14:20

Idag jobbar jag delad tur, men är ledig 2½ timme mitt på dan. Vad ska man hitta på då?? Vila, nä för då blir man helt förstörd när man vaknar sen, åka nånstans känns bara stressigt. Så jag beslutade mig för att ockupera mig här. 

Gårdagen var rätt okej. Sandra var förbi innan hon åkte tillbaka till Norrköping. Sen jobbade jag till halv tio. På jobbet var det stressigt, men vi kämpade på och hann med det vi skulle göra... Jag fick ett fint erbjudande av min chef!!! Tackar och tar emot, känner att jag börjar kliva uppåt i karriären, man kan göra det som undersköterska!!!! Vem vet man kanske snart är Verksamhetschef,,, skrattar!!!


NJUT AV DAGEN!!!

Ovido - Quiz & Flashcards