Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Lotta - 26 maj 2008 21:47

Känner att jag orkar inte hålla ögonen öppna längre. Känns meningslöst att sitta och försöka hålla sömnen borta. Det är ett faktum jag är för trött.

Så det blir tandborstning och pyjamas dax nu då!! Det blir tydligen inte roligare än så här!!!


Kram och godnatt!!!!ZZZZZZZZZZZZ

Av Lotta - 26 maj 2008 16:26

Var otroligt trött när jag vaknade imorse, men piggnade till efter en snabb dusch. På jobbet flöt det på som det ska. Min chef tyckte att vår Pubkväll blev lite dyr...*ler*

Det ska få kosta lite, för kvällen var lyckad!!


Fick ett meddelande som gjorde mig lite fundersam. Hade ett gemensamt sparkonto med mitt ex, båda var tvungna att vara med om det skulle tas ut nåt därifrån på banken. Nu helt plötsligt har han kunnat avslutat det utan min tillåtelse, som tur är fanns där inga pengar!!!! Tycker det låter konstigt!!! Eller är jag bara dum???*hope not*


Jaja,, nu finns det inget som binder mig till honom mer, vilket är bra, har försökt länge att vi ska avsluta det kontot men det örat ville han inte lyssna på. Men nu är det fixat, bra visserligen. Men blir lite fundersam, hade han kunnat gjort likadant om det funnits pengar på det???!!


Nu ska jag äta lite mat för att se vad kvällen har att erbjuda!!


kram kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards