Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Lotta - 21 maj 2008 21:47

På jobbet var det lugnt och skönt. Vi kom igång med Planeringstavlan i alla fall. Fast det var lite svårt, vi flamsade en stund eller mest hela tiden. Men man måste ha roligt på jobbet i alla fall.


Kvällen flöt på bra och jag hann ta det lugnt, kände att jag kunde verkligen ägna tid åt det som behövdes göras.


Har nu en känsla av att nåt inte stämmer!! Vet inte vad jag ska tro, men min intuition säger att nåt är på väg att hända. Det är bara det att du inte vill vara rak och ärlig. Du beter dig som en j-la barnrumpa, men det är jag juh van vid. Du är en sann egoist!!!!!! Men det är mycket du inte vet och du kommer aldrig få veta!!! Lagom åt dig!!!


Kram kram

Av Lotta - 21 maj 2008 12:25

Sitte och dricker upp det sista av kaffet. Jaha, strax tid att bege sig till arbetet!! Men det ska bli rätt skoj, T. ska hjälpa mig med vår Planeringstavla. Den har varit lite inaktuell ett tag nu, pga vårdtyngden.


Hoppas att det finns lite smörgåstårta kvar till mig nu när jag kommer!!! Har i alla fall bestämt mig för att börja med Xtravaganza. Har juh kört det förut och det funkade för mig. Men denna gången ska jag lyckas bättre. Man måste förbereda sig mentalt för ett sånt viktminskningsprogram, eftersom du bara dricker. Värsta av allt är jag inte får ha mjölk i kaffet!! Men kaffetunna som jag är så, vad gör man inte för koffeinet!!!


Ha nu en underbar dag och njut ni som är lediga ...

Av Lotta - 21 maj 2008 10:00

Äntligen färdig i tvättstugan!!! I tvättstugan var det den som tvättade efter mig, han studerade noga vad jag gjorde. Hoppas han hann se mina fula trosor, för det verkade juh vara intressant!! Sååå irriterande när nån står och studerar vad man håller på med. Jag lovar att jag kan plocka ihop min tvätt och göra rent torktumlaren!!!!

Jaja, en riktig tönt var det i alla fall. Hade varit trevligt om man nån gång kunde få se nån snygging i tvättstugan...men chansen är minimal här i alla fall..


Förmiddagskaffe och plocka undan tvätten då!!

Av Lotta - 21 maj 2008 08:37

Kom säng sent igår, så det var en riktig pärs att försöka kliva upp före sju. Jag har tvättstuga, det är så trist, för jag måste bära allt ner för två trappor och sen över gården!!! Det är drygt, tycker inte jag hinner komma upp i lägenheten förrän det är dax att gå tillbaka igen. Men nu är allt på tork, så det är skönt.

Nu när jag kom upp från tvättstugan, hade jag ett missat samtal på mobilen och ett röstmeddelande!! Kände inte igen numret, lyssnade av röstmeddelandet i alla fall!! Där var det en karl som ville att jag skulle ringa upp, för han var hemma hos mig!!!*asg*

Jag såg då ingen eller hörde nån karl i min lägenhet!!*attans* Ja trevlig överraskning i så fall,,, men det är juh bara att konstatera att det var en felringning. Kollade upp numret på Eniro, det var från en målerifirma i Solna, känns lite långsökt att ha en okänd karl därifrån på besök. Men lite roligt var det i alla fall!!!*L*


Vilket underbart väder, hoppas det håller i sig i alla fall!! Ska inte göra mycket mer idag, börjar jobba kl. 13. Är ledig torsdag och fredag, så då tänkte jag städa och greja här hemma. Ska väl tyvärr bara träffa ett drygo på fredag för att styra upp det sista.... Jaja, överlever nog det oxå!!


Tjosan...

Av Lotta - 21 maj 2008 00:33

Jag borde ligga i sängen för länge sen. Men som vanligt fastnade jag vid datorn. Pratade med en dryg jäkel, utger sig för att vara nån helt annan, men jag kom på dig!!Hehe..

Fick chansen att prata med en arbetskamrat som jobbade igår när vi hade vår Pubkväll.Tackade för att de hjälpte till så att det blev superbra!!


Sen kollade jag med S. när hon behagar att flytta hem igen, så hon inte glömt AW nästa fredag!! Fast jag ska juh på AW denna fredag oxå!! Det gäller att ligga i!! Gamla takter sitter i, fast man är sliten efteråt!!


Nä, tandborstning och allt annat nattbestyr!! Ska tvätta imorgon bitti!!*jippie*


Sov sött!!

Ovido - Quiz & Flashcards