Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Lotta - 9 maj 2008 21:39

Nä nu är det nanna kudden som gäller för min del. Nyser riktigt mycket faktiskt... inte skoj!! Alla mina vänner talar om vad underbart det är att vara ute i värmen. Men ska släpa mig ut imorgon, för tydligen ska det bli sämre väder på måndag.


Önskar alla en riktigt god natt!!

Av Lotta - 9 maj 2008 19:45

Sitter här klistrad framför datorn. Pratar med lite folk, får många krya på dig kramar!! Eh, tackar och tar emot. Vore lite mysigt att få kramas i verkligheten. Men det verkar inte bli så inte inom den närmsta framtiden. Jag måste hitta den rätte att kramas med juh!! *L*


Skrev förut att jag tycker det är trist när nån utger för att vara på ett speciellt sätt men det visar sig att de inte alls är så. Blir så trött, de måste ha dåligt självförtroende eller nåt!! De fattar inte att de kanske sårar den andra personen, för det kan vara så att man blottat sitt inre för denne.. Nej, detta behöver inte hänt mig, det finns folk runt omkring mig som råkat ut för detta. Själv har jag lärt mig läxan att inte ge ut mig själv det första jag gör. Visst jag skriver här, men det är inte riktigt samma sak(tycker jag i alla fall)

Vissa saker jag skriver kan ha hänt mig eller nån annan, vad som är vilket får ni aldrig veta..ler. Lite hemlisar måste man juh ha....


ojoj en pojke kallar på min uppmärksamhet..hehe...bäst att gå...


kram så länge...

Av Lotta - 9 maj 2008 17:04

Jaha, inge piggare, trots att jag sovit hela dagen. Nu vill jag bara bli frisk, men det verkar som om den här j-la förkylningen ska sitta i!!!!


Skulle helst av allt sitta på min balkong med en kall Dooleys+mjölk. Nä nu får jag dricka the och proppa i mig halstabletter istället!! Har i alla fall lagat mat, det blev kasslergryta. En massa vitlök, gul lök, kassler( så klart) , champinjoner, grov malen svart peppar och sen hade jag i lite creme fraiche. Det blev starkt och gott!!!


Nu ska jag dricka kaffe, det är ett måste!! kramen


Av Lotta - 9 maj 2008 09:48

Mår fortfarande inte bra, men men det går nog över får vi hoppas!!!!

Skulle varit härligt om man kunde sitta på nån uteservering och glo på nåt snyggt!! Men en annan får hålla sig inomhus.


Idag ska jag bara ta det lugnt, för jag hoppas att jag mår bättre under helgen, jag skulle behöva styra upp här hemma. Men det är sånt man inte orkar när man är sjuk!!


Jag har funderat mycket. Tycker det är trist när en del utger sig för att vara på ett visst sätt. Men sen vågar de inte stå för sanning och ärlighet. Nånting som jag tycker att man ska vara rädd om. Ja som sagt blir aldrig förvånad!!


Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards