Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Lotta - 8 maj 2008 20:44

Lyckades till slut somna i soffan. Slö tittade på The Hills på MTV, det är rätt intressant program tycker jag. Har inte gjort nånting idag, ska ta en dusch sen innan jag kryper ner i sängen.


Känner mig lite bättre tror att febern är borta, men halsen/luftrören känns inge vidare..Det ger nog med sig det oxå.

Jaha...dumglo lite mer på burken ett tag. För nu är jag juh inte ens trött, så jag får väl vara vaken lääänge ikväll...


Kramis kram

Av Lotta - 8 maj 2008 15:58

Har fortfarande inte lyckats vila trots att jag känner att jag behöver göra det. Pallrade mig till affären för att köpa halstabletter och lite andra grejor. Det var jobbigt, för det är inte skoj att vara sjuk i värmen. Väl hemma igen, så fick jag erbjudande om att äta lunch eller middag blir det väl. Så det var bara att söka sig ut igen. Tur att man inte har så långt. Det blev pizza, den gjorde mig helt säckig och jag ska försöka för elfte gången att vila lite. 

Kanske man mår lite bättre sen*hoppas*.


Varma kramar

Av Lotta - 8 maj 2008 12:18

Åh, vad det är trist att vara hemma. Har ingen ro att vila, skulle jag gått till jobbet idag, så skulle jag säkert vara super trött. Konstigt att det är sååå.

Har pratat med min kära mor i telefonen, hon har varit till Ullared.Hon har handlat lite grejor till mig, hon är snällaste mamman i världen!!!


Vet inte vad jag ska hitta på nu!!! Tvinga mig ner i soffan och glo lite på teve, borde använda teven mer med tanke på hur mycket man betala i tv-licens!!!! Men det borde vara bättre program för alla dom pengarna dom får in!!!


Nu ska jag krypa  ner i min soffa och glo på teven och tycka synd om mig själv!! Vore trevligt om nån ville pyssla om mig, Astrid( katten) lär ju inte göra det. Hon tittar konstigt på mig och undrar varför jag är hemma och inte är på jobbet!!!


Hej på ett tag!!!! Kram

Av Lotta - 8 maj 2008 10:18

Nu har jag kråkor i halsen. Det har förflyttat sig till luftrören, låter inte direkt mysigt när jag hostar. Det blir till att röka mindre, nä jag ska inte sluta röka!!! Nån gång ska jag göra det men inte nu!!!


Sov en timme efter jobbet igår, kände mig lite bättre men har fortfarande feber. Åkte till T vi käkade lite mat, grillad kyckling, tzatziki och sköljde ner det med lite vin. Haha, ja ja,.,, vi pratade om lite allt möjligt sen åkte jag hem. Har ringt till jobbet och sagt att jag blir hemma imorgon oxå, lika bra och kurera mig ordentligt. Men jag gillar inte att vara hemma från jobbet, men känner att jag skulle inte göra nåt bra  och sen smitta ner mina arb. kamrater och brukare.


Ha en underbar förmiddag!!! *Host host*

Ovido - Quiz & Flashcards