Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Lotta - 7 maj 2008 15:11

Nu är det ett faktum att jag är sjuk!! Har feber och ingen värktablett hjälper. Jobbat idag, har svettats som en gris, gav upp och gick hem tidigare och sjukskrev imorgon. Känns konstigt för jag brukar inte vara sjuk, men som en sa det är ingen som tackar mig för att jag jobbar med feber.


Nu vill jag bara krypa ner i sängen och bli frisk, det är halsen som är värst, den är lixom rivig, inte ont.


Sen blev det inte Stockholm för min del, för det var nån annan som skulle få det uppdraget helt plötsligt. Min chef blev lika besviken som jag, för beslutet kom uppifrån. Ja ibland är man liten.


Det enda roliga denna dag var att jag fått ett kort, där S. uppskattar min vänskap och talar om att jag alltid finns där. Känns skönt att man sköter sig!!


Nej. Nu säger min kropp ifrån och hjärnan är inte med...


Ha en fortsatt bra onsdag.!!! Tänk på mig som är sjuuuk.-...*host host*

Ovido - Quiz & Flashcards