Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Lotta - 27 mars 2009 14:48

Om en timme slutar min kusin, sen ska de ta sig från Stockholm och hämta mig på stationen. Tyckte det var bästa lösningen, inte svårt för dom att hitta dit.


Har iaf fått ordning på hemtelefonen nu, sen var jag till Telia, dom skulle skicka den på reklamation, min mobil alltså..ler

 Så jag hoppas att jag får en helt annan modell, så håller tummarna.


Börjar faktiskt bli lite nervös inför morgondagen, då min farmor fyller 85, som jag inte sett på över 20 år. Sen mycket funderingar om min biologiska pappa dyker upp där, vet inte om jag vill det egentligen. Nu ska jag försöka vila lite innan jag ska plocka ihop det sista...


Ha en underbar helg!!

Kram kram

Av Lotta - 27 mars 2009 08:26

Japp då var men ledig i helgen då...najs...ler

Igår jobbade jag som vanligt, på eftermiddagen hade vi våningsmöte. Ett möte som är till för att förbättra arbetsmiljön i personalgruppen, lösa de konflikter som finns. Ett suveränt verktyg tycker jag..


Efter jobbet åkte jag ner till stan för att träffa S. Hon skulle köpa ny mobil, sen skulle vi shoppa och äta. Hon köpte sin mobil, sen var vi båda så hungriga så vi bestämde oss för att äta först. Vi gick till Jensens Biffhouse, där avnjöt vi 3-rätters. Till förrätt åt vi räksallad, sen var det PorkStek med en massa gott, sen försökte vi klämma ner efterrätten som var Banansplit. Jag var sååååå mätt att jag orka inte ens hälften av efterrätten... Klockan hade sprungit iväg och  då gick vi till Team Sportia, hittade en snygg vårjacka där.


När jag kom hem var jag mindre glad. Hade juh varit hemifrån sen halv sju på morgonen och kom hem ungefär halv åtta på kvällen. Dom hade juh varit och installerat nåt nytt bredbands uttag, sitter bredvid telefon jacket. Toadörren hade dom stängt, inte jättebra med tanke på att jag har en katt. Det var första irritationsmomentet, sen hade dom inte ens satt i telefon jacket, det fick jag oxå göra. Sen när jag skulle ringa fick jag ingen kopplingston, men om man ringer till mig går signaler fram, fast jag hör ju inget. En telefon kan väl  inte bara gå sönder lr så utan att jag använt den, mycket skumt tycker jag iaf!!!!!!!!!!!!

Nu har jag ringt min hyresvärd och skällt lite, påpekade att de stängt toadörren och att jag inte kan ringa ut. Har oxå felsökt via Telia, men dom hittar inget fel.... suck .... Dom ska komma hit och kolla sen, men sa att de fick komma efter tio, är nyvaken och går  i morgonrock just nu.


Sen måste jag lämna in min mobil IGEN, nu för 4:e gången, knapparna spricker. Jag blir såååå trött, får väl se vad dom gör. Hoppas verkligen att jag får en ny lr sååå... 


Idag bär det av till Borås oxå, skojsigt..ler


NU ska jag dricka lite kaffe och ladda för dagens bravader


 Skriver mer sen, kramis

Ovido - Quiz & Flashcards