Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Lotta - 8 mars 2009 21:26

Jösses vad helgen går fort. Igår var jag hem till T och drack lite vin och kollade på Melodifestivalen. En jobbarkompis kom över oxå så det var skoj att sitta och snacka med henne i lugn och ro. Oväntat besök  fick T oxå, av en kompis som flyttat till Finland, men var hemma på besök.


Har haft en del funderingar kring mannen ett tag nu. Vi har träffats snart i 3 månader, men det känns som att vi inte är på väg nånstans. Hade tänkt prata med honom i fredags, men kände att jag inte ville förstöra kvällen. Så jag väntar till bättre tillfälle då jag ska förklara hur jag känner och tycker. För så här vill jag inte ha det, vill veta om vi är på väg nånstans eller inte. Vill juh veta vart han står oxå, vad han tycker och tänker om oss....


Nu ska jag kolla lite på teve innan jag ska sova..


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards