Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Lotta - 2 mars 2009 21:46

Är helt förvånad, är inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara när kvällen kom. Har tagit en varm dusch och sitter nu i pyjamas och raggsockor, fullt med värmeljus, mysigt....


Fick sms av mannen, där skrev han att han tycker om mig mycket och njuter av varje sekund i mitt sällskap!! Svävar på rosa moln just nu, men lite lätt bara.. vill inte bli besviken. Ska prata lite med honom när vi ses på fredag, hur jag känner, att jag är rädd att bli sårad. Vilket gör att jag antagligen tolkar saker fel och blir osäker. Ja, jag svarade på sms:et att jag oxå tycker om honom mycket..ler


Nu ska jag kolla klart på CSI NY och sen kanske krypa ner i sängen med en bok!!!


Natti natti

Av Lotta - 2 mars 2009 19:19

Nu är min helg slut, som jobb helg i alla fall. Det var riktigt segt att kliva ur sängen imorse. Men var juh så illa tvungen!!


Morgondagen blir till att slappa och återhämta mig. Hoppas verkligen att jag får en ordentlig sovmorgon!!! Kvällen blir soffläge med CSI.

Vill att veckan ska gå fort, för på fredag kommer mannen, dock bara för en snabbvisit, men bättre än inget alls..

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards