Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Lotta - 3 mars 2009 22:46

Oj vad en ledig dag kan gå fort...Men det har varit lugnt och skönt.. har latat mig riktigt ordentligt oxå..

Imorgon blir det städa av och tvätta som gäller på torsdag...


Nu ska jag kolla klart på Law&Order...sen sussa tror jag...


Sov gott!!!

Av Lotta - 3 mars 2009 17:32

Åh, idag har jag varit ledig. Var inte så trött igår som jag trodde jag skulle vara, efter att jobbat en hel helg. Kom i säng vid elva och sov till halv nio, gick upp då för jag kände mig utvilad.

Läste morgontidningen och drack en massa kaffe. Sen har jag suttit vid datorn hela dagen och spelat poker...skojsigt...

Pratat både med T och S, båda är dunder förkylda. Hoppas jag klarar mig bara!!


Imorgon ska jag ner på min sektion för nån info om fortsatt facklig utbildning, kul kul!! Sen till jobbet och göra ett par timmar av mitt arbetspass.


Nu ska jag slita mig från datorn och glo lite på teve...


Kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards