Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Lotta - 11 mars 2009 15:38

Ledig dag idag, men ingen sovmorgon. Bestämde för att kliva upp när jag vaknade, vilket var halv åtta.. suck.

Inte ett ljud från mannen, så mina farhågor är antagligen besannade... Har onte i magen, önskar varje minut att han ska höra av sig.. Men det är antagligen förgäves.. Orkar inte gå igenom det här en gång till!! Känner bara att allt känns förgäves på nåt sätt.


Men har i alla fall bestämt mig för att ta tag i min  träning igen, ska iväg ikväll och träna. Tänker inte sitta här hemma och grubbla och fundera.. Det gör inget bättre.


Var ute en på en promenad med mina föräldrars hund idag. Pappsen har dubbelsidig lunginflammation och mamma är oxå jätte förkyld. Så jag ville ställa upp lite för dom...


Tänk att lite ärlighet och rakhet ska vara såå himlans svårt..


kram

Ovido - Quiz & Flashcards