Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Lotta - 12 mars 2009 09:22

Ja mitt liv går på repris tydligen... Igår var jag och tränade, jobbigt med tanke på att jag inte tränat på jäätte läänge... Men det var oxå en skön känsla, har lite träningsvärk idag, men inget som jag inte kan stå ut med.


Idag ska jag luncha med S, det var jättelänge sen vi sågs. Hon har varit i Norrköping och träffat sin familj, hon hade oturen att bli super förkyld och stannade där lite längre. Så det ska bli skoj att ses. Hon har ultra ljudsbesök imorgon, hon vill bara veta att allt är som det ska, med tanke på förra gången.... Så jag håller tummarna och önskar det bästa hela tiden.


Ja mannen beter sig allt mer konstigare. Igår när jag satte mig vid datorn efter att ha tittat lite på teve, hade min msn status på inte vid datorn. Såg då att han var inloggad, men sekunden senare loggade han ut.. Har inte hört ett ljud av honom sen i måndags. Så jag skickade ett sms imorse, där jag skrev att jag förstår att vi inte kommer att träffas mer och att jag önskat att han varit mer ärlig..  Inget svar.. otippat...


Förväntar mig inget svar heller... men nu är det bara samla ihop sig,,, igen... gå vidare ...igen.... När ska allt detta ta slut.. orkar verkligen inte gå igenom nåt sånt här igen


Ha en underbar dag...

Ovido - Quiz & Flashcards