Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Lotta - 10 mars 2009 21:32

Just nu är det många tankar och funderingar kring mannen... Har tyckt att han under längre tid inte verkat så angelägen som förut. Men det fenomenet är jag rätt bekant med.. så jag blir inte så förvånad.

Så jag har hållit mig i skinnet och stått på min kant, bara skickat nåt enstaka sms. Han var visserligen här i fredags, hade chansen att fråga då men kände att det inte var rätt tillfälle. Han sa inget heller så han funderar väl inget antar jag. Det som gjorde mig mest förvånad och ledsen var att han la till mig som vän på en sida för att ett par dagar senare ta bort mig, fick faktiskt meddelande om detta ironiskt nog....


Igår fick jag ett sms, som var kort och konsist, han hoppades att jag sovit gott och önskade mig en bra arbetsvecka!! Hur ska man tolka det?? Att vi inte ska höras på hela veckan???? Så jag har bestämt mig för att inte höra av mig, bollen ligger hos honom nu. Har ställt frågan rakt ut en gång tidigare om han ville sluta ses, men det ville han inte. Men det är väl som vanligt med killar, svårt för att vara raka och ärliga..


Ja, det var väl för bra för att vara sant.... suck...


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards