Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Lotta - 6 mars 2009 15:56

Igår var det full rulle hela dagen, mycket att stå i på jobbet. Kom hem och började med maten. Det blev biffar och stuvade makaroner, medans det puttrade och så, sprang jag i tvättstugan. Hade inte så mycket tvätt som tur var. Tog sen en dusch och var helt färdig efter den, tittade på Criminal Minds, sen blev det sängen för mig.

Dagen idag på jobbet har varit underbar. Gick först brandskyddsrond, i egenskap som skyddsombud. Intressant faktiskt, men som tur är har vi inte så mycket att fixa till.

Sen var vi som jobbade lika trötta, så under lunchen fick jag ett skratt anfall, så alla brukare skrattade åt mig. Skrattade så jag fick ont i magen.. Det var riktigt roligt, det var ett tag sen vi skrattade så där hjärtligt. Vi har haft det rätt tungt på jobbet ett tag,,, men det börjar lätta  lite nu...


Funderar mycket, har en nära vän som inte mår så bra just nu tydligen. Hade hoppats att det var bättre men så är icke fallet, det är jobbigt. För hon och jag har varit med om mycket. Jag skulle vilja träffa henne och få henne och berätta vad som gör att hon mår dåligt. Så jag ska undersöka den saken mer.


Mannen kommer ikväll, tyvärr bara över natten, han måste hem för han får besök av en kompis från Göteborg, suck.. Men bättre än inget i alla fall..


Nu ska jag ladda kaffebryggaren och dra fram snabeldraken och plocka lite här...


kramis

Ovido - Quiz & Flashcards