Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Lotta - 22 mars 2009 22:59

Jaha, då var helgen till ända då!! :(

Fredagen hade jag planera att gå i lugnets tecken, men efter mycket tjat gick jag ut. Ångrar det inte, var mycket trevligt, men var lite seg dagen efter. Mamsen skjutsade mig snällt till Maxi för att handla lite mat och kattsaker.

Slöade sen en stund på soffan, E ringde och vi pratade en stund. Kort därefter fick jag ett sms. Från mannen, han var på väg hit. Paniken växte för jag hade inte hunnit duscha, snabbt in i duschen.


Helt underbart var det att han kom, trots att vi fick ett par timmar tillsammans bara.. Vet att jag borde pratat med honom om hur jag känner. Men har funderat lite, om han inte tyckte om mig eller gillar att vara i mitt sällskap, skulle han knappast komma hit.


Ikväll har vi haft rätt tät sms kontakt. Han skriver att han njuter av varje sekund av att vara med mig, men att han tycker det är jobbigt när vi inte hinner ses på ett tag och försöker att inte tänka på det.. Ja ,vad ska man säga.. Känner nu att jag vet att han vill ses, men just nu är tiden inte vår bästa vän. Så jag håller tummarna att vi får mer tid tillsammans, så vi kan lära känna varandra bättre. För han får mig att må såå bra, han har ett lugn som jag behöver. Kanske att han inte skickar sms kan bero på att han tycker det är jobbigt för han vet att vi inte ses på ett tag. Så jag kommer ta en dag i taget och inte läsa allt för mycket mellan raderna.


Så ikväll kommer jag somna med ett stort leende på läpparna.

Ska kolla på Criminal Minds reprisen strax, missade avsnittet i torsdags, jobbade juh kväll då..


Natti natti...


Allt löser sig, ibland fort och ibland behövs tiden...

Ovido - Quiz & Flashcards