Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Lotta - 18 mars 2009 22:08

Kvällen på jobbet igår flöt på riktigt bra, skönt faktiskt.. Åkte till macken för att handla cigg och pumpa cykeln efter jobbet. Imorse när jag skulle cykla var det punktering, mindre skoj att traska iväg då, lite halv stressad var jag oxå....

T har iaf landat ordentligt i Thailand, sjukt varmt skrev hon oxå..ler...


Verkar inte som att det blir nåt besök av mannen i helgen, vi pratade lite på msn igår och då sa han inget. Jag har frågat ett antal gånger nu så jag låter det vara. Ses vi så ses vi. Känner att jag orkar inte lägga ner energi eller bry mig. Jo, klart jag bryr mig. Men jag blir inte lika ledsen av hans återhållsamhet på kontakt som jag blev för ett tag sen. Antagligen den berömda muren som finns där....

Imorgon ska jag kolla lite mer på tågbiljetter till min resa till Borås. Håller på att ragga en kamera, jag äger juh ingen själv tyvärr...


Idag var jag och körde Pilates, härligt men jobbigt. Sen tog jag och min jobbarkompis en liten promenad efteråt. Det är så skönt att ha kommit igång med träningen i alla fall...


Nä det är nog dax för sängen nu....


Sussa sött


Ovido - Quiz & Flashcards