Alla inlägg den 28 december 2008

Av Lotta - 28 december 2008 13:04

Insåg att jag inte skrivit sen julafton..ler .. Men har inte haft nån större lust. Hade migrän i över ett dygn, t.o.m på Julafton, trodde den hade släppt men tydligen inte.. suck.. Men nu är det bra...

Julafton var mysig, på jobbet var det så kul att klä dom fina, duka långbord. Hade faktiskt privata kläder på mig, fick många värmande kommentarer av anhöriga och brukare...

Efter jobbet  gick jag till mina föräldrar, där fikade vi lite , kollade på Kalle. Sen delade vi ut julklapparna, jag hade tydligen varit snäll. Fick ny kaffebryggare, dusch olja, receptbok på olika pajer. Sen standard korgen av tomten, med lite cider och godis...ler.


Syskonbarnen blev glada för sina klappar... Mamsen och pappsen oxå. Vi åt gooood julmat, lyckades faktiskt detta  år att äta normalt och inte bli proppmätt...


NU är det bara nyår kvar, har inga direkta planer, vet inte ens vad jag ska göra....Men det är inte sååå viktigt för mig...


ska inta soffläge och njuta av min lediga söndag..



Kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards