Alla inlägg den 18 december 2008

Av Lotta - 18 december 2008 23:09

Jobbat idag igen.. riktigt trött imorse.. Snoozade, vilket jag inte brukar göra..men unnade mig den möjligheten... Har fixat till lite nu med jobb, jobbar kväll imorgon och blir då ledig 2 dagar innan jul. Vilket kan kännas skönt, då hinner jag vila upp mig lite. Finns risk annars att jag somnar i soffan på julafton... ler


Idag var T och jag och shoppade lite. Köpte en krans på Maxi till min dörr, i silver kulor den var riktig fin*stolt*. Sen lite smågrejor, skumtomtar bla.. det är riktigt gott..hehe... Sen fixade jag en julklapp till min bror, vi köper egentligen inte till varandra, men han har precis separerat så han behöver lite små grejor.. Lillasyster vill ta hand om storebror!!!*L*


Var riktigt trött framåt kvällen, så jag somnade till i soffan, så nu är jag jättepigg istället!!Men ska faktiskt lägga mig och läsa, det var riktigt länge sen nu....


Läste min väns blogg om funderingar kring vänskap. Själv har jag få goda vänner, vilket är skönt. Har två riktigt goda vänner som jag haft i massor med år, vi hörs inte ofta men jag vet att de finns där och kommer alltid finnas där. En utav dom ställde upp riktigt när mitt liv svackade, är evigt tacksam för det!!!  Synd att man inte hinner ses mer ofta, men sen har vi våra liv med jobb och familj bla. Men jag tänker inte ändra mig för nån, de vänner jag har känner mig och skulle det bildas en ny vänskap så får de ta mig som jag är!!!!!!!!!!!!


Nä nu ska LitenLotta sova.. Natti natti...


Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards