Alla inlägg den 23 december 2008

Av Lotta - 23 december 2008 23:07

Åkte ner en sväng på stan för att fixa de sista julklapparna. Mötte S först vi gick och fikade en sväng, sen kom T ner efter jobbet. Hon fixade oxå de sista klapparna. Sen gick vi till Bil & Bob, där åt vi deras underbart goda hamburgare, sköljde ner det med ett glas rött. Sen var det att röra sig hemåt.


Väl hemma slog in de sista julklapparna, slängde mig i soffan och zappade på teven. Men hittad inget intressant att se på. NU är det dax för mig att krypa  i säng, jag ´ska juh jobba imorgon.


Kram kram

Av Lotta - 23 december 2008 10:45

Igår tvättade jag, men tvätthögen minskade inte såå drastikt eftersom jag inte har tvättat på ett tag..Men bokade ny tvätt tid till helgen, så jag får undan all tvätt.


Imorse åkte mamsen och jag och handlade lite mat, trodde nästan att vi skulle vara ensamma, men icke. Men det lite folk iaf, men inte proppfullt. Handlade inte så mycket julmat, får av mamsen..ler... Fick tag i 2 julklappar, så nu är det bara resten  kvar..ler alltså 5 stycken.. suck.... Varför måste mina syskon ha så många barn?? Nä då älskar dom av hela mitt hjärta!!!!!!!!!!!!


Ska ner på stan och kan tänka mig kaoset där.. haha..  Ska möta T och S ...


kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards