Alla inlägg den 22 december 2008

Av Lotta - 22 december 2008 09:29

Fick skjuts hem av min snälla bror igår, så jag slapp promenera hem i mörkret. Kände mig inte speciellt trött när jag kom hem, men efter en stund smög sig tröttheten över mig. Pratade en stund med mamsen i telefonen, sen var det dax att krypa i säng. Fick juh inte sova tills jag vaknade, har juh tvätt tid idag. Jag måste tvätta, för jag har inte fått tag i tvätt tid nu på ett tag.  Nu rullar maskinerna där för fullt. Jag har pimplat lite kaffe och skumläst morgonens tidning. Ska bära ut täcket och kuddarna på balkongen och vädra de lite... Sen blir det till att stor städa denna lägenhet...Det blir till toner av Peter Jöback, det är juh den enda julskiva jag äger..hehe


Ha en underbar måndagsförmiddag!!!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards