Alla inlägg den 1 december 2008

Av Lotta - 1 december 2008 08:18

Nä det där med sovmorgon verkar vara få förunnat!! Jag drabbas aldrig av sovmorgon!!*avis* Men jag känner mig rätt utvilad iaf, har redan läst morgonblaskan och hinkat kaffe. Att-göra-idag listan är: julpynta( har inte hunnit eftersom jag jobbat), städa före givetvis, sen ner på möte på stan.


Denna vecka som kommer är fullproppad med saker att göra. Imorgon är det Kick-Off med Kompetensstegen, onsdag fyller det vårdbolag jag jobbar för 20år( men jag jobbar juh så vi ska juh fira på jobbet), julbord på kvällen med jobbet, jobba torsdag börjar med handledning och fredag jobb. Men jag tänker inte göra så mycket mer i helgen. Möjligen göra lussekatter och pepparkakor!!!


NÄ dax att sätta på lite mer kaffe och röja undan här!!

 Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards