Alla inlägg den 11 december 2008

Av Lotta - 11 december 2008 16:34

Igår kväll innan jag skulle lägga mig kollade jag när jag skulle börja, hade skrivit i min kalender halv åtta, men på schemat stod det sju...hmm, hur gör jag nu?? Orkade inte ringa till natten och kolla så jag drog en chansning att jag började sju, vilket var juh rätt. Tog ut lite komp idag så jag gick hem en halvtimme tidigare!! Jobbet flöt på bra, fick lite påbackning om vissa saker, pga att alla drar inte sitt strå till stacken. Man skyller på "nån annan"!!! Skulle vilja träffa den där "nån annan"!!!

Jaja, jag gjorde det som inte blivit gjort, så jag känner mig nöjd!!!!


Åh, är ledig fredag, lördag och söndag. Det ska bli såå skönt, försöka vila upp mig, inför min långa jobb vecka sen är det juh jul oxå!!!


Dricker lite kaffe nu och ska ta en varm dusch!! Ha det bäst!!


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards