Alla inlägg den 5 december 2008

Av Lotta - 5 december 2008 20:15

Julbordet var lyckat!! Mycket god mat, lite vin och en massa skratt!! Vi som kunde gick vidare, till Konrad och minglade med glinen...roligt hade vi iaf..ler


Jobbade kväll igår och det var väl tur, eftersom vi var på julbord. Var riktigt  trött när jag kom igår. Så det blev inte lång stund jag var uppe, skulle upp till jobbet oxå.. Det var skönt att lämna jobbet halv fyra, handlade lite och gick hem. Somnade en stund i soffan, sitter nu och ska kolla IDOL...


Ja Rikspuckot verkar inte ge sig, så jag har fått lov att bytt msn adress. Ni berörda får den nya av mig sen... Pga av honom har jag kännt mig lite låg och tankarna snurrar. Varför gör han det här och just nu??!!


Trevlig fredag!!


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards