Alla inlägg den 15 december 2008

Av Lotta - 15 december 2008 18:50

Snacka om att jag var trött imorse när klockan ringde, önskade att det var en dröm!! Men det var bara att kasta benen över sängkanten och kliva upp.. Fixade kaffe och läste tidninge, katten fick sin mat. Promenerade till jobbet.  Det flöt på riktigt bra idag, tog ut lite komp idag faktiskt.


T. kom och hämtade mig på jobbet, vi åkte ut till Maxi och handlade, sen åt vi på BK..mumma..... Det var tur att vi åkte när vi gjorde det, för när vi väl skulle hem sen så var det riktigt mycket trafik....


När jag kom hem så slog jag in julklappen till julklappsbytet. Klippte och klistrade en gammal skokartong med julpapper... Riktigt roligt att slå in julklappar.. Har alltid gjort det, när jag var liten slog jag in min tablett ask på affären, älskar presenter!!! Det är därför jag fortfarande får julklappar av mina föräldrar. Eller det kanske är för att jag är minst.. *asg*


Nä nu ska jag röja lite här hemma tänkte jag faktiskt....



Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards