Alla inlägg den 12 december 2008

Av Lotta - 12 december 2008 18:24

Vaknade skaplig tid med tanke på när jag gick och la mig igår. Drack en massa kaffe och bläddrade i morgonblaskan. Gjorde sen mig iordning, gick förbi kompisens katt och kollade läget. Gick till jobbet för att lämna nyckeln till hennes lägenhet. Kom precis så jag fick se luciatåget på jobbet. Många känslor hos brukarna med lucia tåget. Drack lite kaffe med T och pratade med de andra där!!


Tog en sväng ner på stan, egentligen vet jag inte varför men hade lite tid att slå ihjäl. Handlade lite mat och åkte hem sen. Gjorde lite tacos, trist att äta själv men jag Älskar tacos!!


Fick sen ett tråkigt sms, av min kompis V:s man, hon ligger inlagd på sjukhuset för att hon inte mår så bra!! Vet hur nära det var sist, så jag har en massa orosmoln i magen. Vill bara att hon ska må bra, bad han hälsa massor till henne!!! Vi kanske inte är jätte tajta vänner, men vi har haft en massa roliga och tråkiga saker ihop. Så jag vet att hon alltid finns där och jag finns alltid där för henne. Så är det med riktigt bra vänner!!! Hoppas hon mår bättre och får den hjälp hon behöver!!!!


Kvällen blir att glo lite på Idol, spela poker, möjligtvis hälla upp lite vin och smutta på.. Vem vet kanske det kommer en stjärngosse på besök*kan juh alltid hoppas*!!!


Tusen kramar

Ovido - Quiz & Flashcards