Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Lotta - 8 juni 2009 21:16

Det är jobbigt att mötas av sin vän alldeles rödgråten och tårarna rinnande nerför kinderna!!:( Det var det jag möttes av när jag gick hem till T idag.... Jobbigt när man inte vet vad man ska säga. Jag vet att det inte alltid behövs sägas något, men instinkten säger att jag borde.... Hon har så många frågor hon vill ställa honom, men han väljer att inte träffa henne nu. Jag sa till henne att de måste ses denna vecka, för hennes skull åtminstone. Tycker fortfarande att han gjorde det på ett fult sätt, lämna henne där själv med alla känslor!!


Fick ett sms idag oxå av min vän som blev sur förut pga AW:en. Hon tycker att jag har ett trist beteende när jag inte hör av mig. Men detta för att jag vet inte vad jag ska säga eller ens om jag måste försvara mig???!! Sen slutade sms:et med att hon vet att hon inte gjort nåt fel!! Mm jo nä men det är juh mitt fel allting. Hon hade kunnat lagt manken till om hade velat, men hon sket i att fråga och höra efter om den kvällen vi skulle ut!!! Då skyller hon allt på mig!! Ja man är väl en idiot till vän tydligen!!! Nu vet jag inte vad jag ska svara, måste jag försvara mig?? Som det är nu känner jag att jag inte orkar svara, har haft så mycket tankar i helgen om annat och sen det här med T. Känner att jag inte räcker till just nu!!!!


Kram kram



Av Lotta - 8 juni 2009 06:04

Åh vill verkligen inte jobba, särskilt inte nu när jag varit ledig två helger. Dax för den tuffa veckan nu.


Satt igår och väntade att T skulle sluta jobba, tyckte hon tog så lång tid på sig för att komma hem. Så jag skickade ett mess via msn, efter en stund kom det tillbaka. Hon och hennes pojkvän sen 3 år hade gjort slut. Han hade varit hemma hos henne när hon slutade, tydligen hade han kännt så här ett tag, inte vetat hur han skulle säga. Men måste säga att han var inte direkt smidig heller. Varför inte ta upp att  man tycker nåt är fel eller så, är det för att man inte vill fortsätta. Tycker det är taskigt att på det sättet släppa en sån bomb och sen bara dra hem. Mm, jo han mådde oxå dåligt så han kunde inte vara kvar tydligen, mm egoist kallas det annars...


Så just nu är karlar inte nån favvo hos mig... Alla mina bekymmer med mannen och så kändes genast löjliga.


Ska förbi henne efter jobbet, hoppas hon mår lite bättre och fått nån klarhet i varför.


Ha en underbar dag!!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards