Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Lotta - 2 juni 2009 22:40

Idag var det dax för kurs mellan åtta och tolv, började kvart i ett igen. Så det blev inte så mycket jobb för min del, fixade lite pappers arbete och så.


Ikväll har vi haft jobbfest, hos en utav våra sköterskor som ska sluta. Vi fick riktigt god mat, paj, sallad, bröd etc.. Mätt blev man garanterat och som efterrätt tårtor från Systrarna Ericsson oxå.. mumma!!=))


Så nu sitter jag här mätt och belåten. Men även smått fundersam, både över min väns beteende och över mannen. Min sk vän har undvikit att prata med mig, men jag har tilltalat henne för att visa att jag är bättre. Tänker vänta ut henne, för jag tolererar inte såna fjortis fasoner, inte när man lägger allt ansvar på mig och sen ska jag få skit när det går åt skogen typ.


Mannen har jag inte hört av på över en vecka, vilket jag tycker är konstigt, han brukar skicka nåt sms iaf... men inte nu.... Vilket gör att det går tusen tankar om vad som händer och varför han inte kan höra av sig, varför det alltid är jag som gör det....... Fan att det alltid ska sluta så här med nån som man tycker om.. Får sluta med att tycka om folk helt enkelt då verkar allt bli så mycket enklare.......


Nä nu ska jag ringa lite samtal innan det är dax för sängen..


Sussa sött!! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards