Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Lotta - 1 juni 2009 23:07

Ett arbetspass avklarat, vilket betyder att ledigheten närmar sig....
Vi hade våningsmöte på jobbet idag, ja vad ska man säga... Fan orka bry sig om bagateller lr vad man ska kalla det. Försöker få nån slags rutin att alla ska göra lika, ingen ska behöva slita i två dagar lr duscha samma personer varje vecka... Nä men för fan då sitter man på sina höga hästar och säger:- Jag är här för att jobba, så för mig spelar det ingen roll!!! Jag kräks på sån självgodhet!!!


Jag är oxå där för att jobba, men fördelar man arbetsbördan så blir det inte så tungt. Orkar fan lägga ner energi på dom idioterna mer, nu kommer jag köra mitt race och göra det som ska göras så får dom se på Jag är här för att jobba.


Usch nu blev jag så där upprörd igen... haha


Tänker tyvärr mycket på Mannen, undrar varför han inte hör av sig. Vet att jag inte borde lägga energi på honom, men det är svårt. Har lovat att säga nej nästa gång han vill komma hit, jag hoppas innerligt att jag klarar det!!!!!!!!!! Önskar bara att han förstod lr insåg vad han gör mot mig, men grejen är juh den att de flesta killar gör tyvärr inte det. Dom verkar skita fullständigt i hur dom beter sig, är det för att de inte har samma känsloregister som oss. Och mitt känsloregister är STORT.... jösses önskar ibland att jag hade det lätt att bara vända och gå...


Nu är det dax för skönhetssömn.... Nattiskram

Av Lotta - 1 juni 2009 07:17

Gårdagen gick i lugnets tecken, rätt skönt faktiskt.

Har nu talat om för han jag käkade middag med att vi inte kommer ses mer, det är juh det bästa att vara rak och ärlig. Det är vad jag själv vill att andra ska vara mot mig.


Har haft en del funderingar denna vecka kring en vän. Hon blev juh sur förra veckan, när jag inte frågade henne om AW, men jag gjorde juh inte det för att vi skulle gå som i fredags. Hon har inte nämnt nåt om sitt sms eller att vi ska gå ut. Inte andats en fråga om när vi ska ses lr om vi ska ses. Måste detta ligga på mig?? Gör hon så för att straffa mig för helgen innan?? Så jag sa inget jag heller. Sen har hon mage att på fredagen skicka sms och fråga vad som händer på kvällen!!!!!!!! Jag blev så jävla arg så jag svarade fan inte. Vad är det för jävla fjortis fasoner?? Om hon undrar nåt eller vill klaga på min vänskap säg nåt för fan!!!!!!!!!!!!!!!!


Såna jävla sms tänker jag inte ens svara på för det är så löjligt!!!! Usch nu blev jag arg oxå igen....suck


Men är så trött när folk ska lägga skulden på nån annan, när man själv inte alltid beter sig på bästa sätt!!!!


Nu måste jag dricka upp mitt kaffe och lugna ner mig en stund!!!!!!!


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards