Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Lotta - 7 juni 2009 10:05

Åh vilken lugn och skön helg jag har haft!!! Jag har bara varit, tagit det lugnt... I fredags var det meningen att T och jag skulle ner på AW men det blev inte så, hon var inte så sugen. Jag var inte heller det egentligen, så vi åkte till gula M:et och käkade, sen till Maxi för att handla lite mat till lördagen, då vi skulle grilla... Fredag kvällen gick alltså i lugnets tecken, så skönt....


Igår städade jag lite på förmiddagen, sen var jag till min morbror och grattade honom som fyller år. T jobbade till fyra så jag cyklade hem till henne till strax efter 18-tiden. Åh det var så gott med grillat, till det gjorde vi egna klyftpotatisar, sallad och bearnaisesås. Mumma.. Sen kollade vi på den pinsamma fotbollsmatchen, ja jag kollade på fotboll. Det enda positiva med den matchen var när de visade Zlatans bara överkropp!!*mumma* hihi


Idag är det söndag och jag ska inte göra ett skit idag heller. Vila, för nu kommer min långa vecka, jobbar alla dagar utom fredag, delad tur lördag och söndag samt måndag... suck......


Nu har jag även fått bevis att mannen inte vill ha nåt med mig att göra. Såg att han loggade in på msn igår, jag skrev bara att jag hoppades att han hade en bra helg... Inget svar!!!! Jag var inloggade trots att jag var hos T  ett par timmar. Inte ens ett mess lr så.... Fy fan vilket svin han är...... Nu känner jag mig totalt dissad och han kommer inte hit mer... Aldrig att han ska få den chansen igen!! Det här trodde jag verkligen inte om honom. Han som sa att han inte vill förlora mig och han vill ha mig i sitt liv, för han tycker om mig jättemycket.. Bla bla bla bla.. Mm jo har ju fattat till vad!!!!!!!!


Åh, vad jag hatar karlar just nu!!! Fan att det ska vara så jävla svårt att hitta nån seriös som inte tänker med pitten*ursäkta språket*!!!!!!!!!!!!!!


Ja det är tydligen så livet ska vara, fylld med besvikelser..


Ha en fortsatt bra dag!! Glöm inte att rösta, använd din rösträtt!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards